Regenwoud, watervallen en stroomversnelling :) - Reisverslag uit Cairns, Australië van Karli Serana - WaarBenJij.nu Regenwoud, watervallen en stroomversnelling :) - Reisverslag uit Cairns, Australië van Karli Serana - WaarBenJij.nu

Regenwoud, watervallen en stroomversnelling :)

Blijf op de hoogte en volg Karli

26 November 2012 | Australië, Cairns

Hi!

We zijn inmiddels alweer helemaal gesetteld in het prettige hostel in Cairns, waar zoveel dingen gratis zijn dat je je portemonnee nog bijna niet hoeft mee te nemen (behalve als je naar de markt gaat. Of als je souvenirs gaat shoppen).

Zo hebben we vandaag dan ook gebruik gemaakt van het eerste gratis tripje naar de Crystal Cascades watervallen en het regenwoud.

Na eerst een mooie wandeltocht door het regenwoud te hebben gemaakt, waar we uitleg kregen over de wilde dieren en het leven van de aborigionels, hebben we heerlijk gezwommen in het koude water bij een van de watervallen. Met koud bedoelen we dan ook echt koud! (voor iedereen in Nederland zal het vast minder koud zijn geweest, maar wij zijn inmiddels gewend dat het water 25+ is).

Hierna zijn we naar de Crystal Cascades geweest, waar we met een band (of zonder band) van een waterval(letje)/stroomversnelling konden afglijden. Leuk tripje voor in de namiddag, vooral als het gratis is :D

Morgen gaan we naar het strand met de bus (die ook gratis is :D). De rest van de week weten we eigenlijk nog niet zo goed wat we gaan doen, maar met de (hele) vele souveniersshops, nightmarkets en een lagoon gelegen bij de boulevard van Cairns, zullen we ons vast niet vervelen!

Zoals gebruikelijk, zie foto’s!

Groetjes bruin en bruin

• 26 November 2012 - 09:24

Maria:

Ha die Karli,

Leuk tripje met weer prachtige foto's.
    Kijk al weer uit naar het volgende verslag en foto's.
    Geniet ervan voor je het weet ben je weer thuis.

Groetjes Maria
    PS ik hoop dat je alle souveniers in e koffer kunt

• 27 November 2012 - 13:32

Eva:

Heeeej Meiden!
    Ik liep een beetje achter, dus net de laatste 3 verslagen gelezen..
    Wat super leuk om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben.
    Hebben jullie ook al weer zin om naar Nederland te gaan?
    Heel veel plezier met vakantie vieren!
    Kus xxx