Say Cheese - Reisverslag uit Cairns, Australië van Karli Serana - WaarBenJij.nu Say Cheese - Reisverslag uit Cairns, Australië van Karli Serana - WaarBenJij.nu

Say Cheese

Blijf op de hoogte en volg Karli

24 November 2012 | Australië, Cairns

Hallo iedereen!

Hier weer een berichtje van ons, we zijn inmiddels uit Port Douglas vertrokken en aangekomen op onze laatste bestemming (wat ook onze eerste was): Cairns. Ons hostel, het Northern Greenhouse, is het beste hostel wat we tot nu toe gehad hebben. Waarom;
- Grote en schone kamers
- Aardig personeel
- 24 uurs check in en check uit
- Gratis ontbijt iedere ochtend
- Gratis pannekoeken op zaterdag (vandaag dus )
- Gratis bbq op zondag (morgen dus )
- Gratis tripjes door de weeks (Maandag tot Vrijdag dus)
- En een eigen badkamer :D

Kortom, we vermaken ons hier wel. Ons eerste gratis tripje op maandag zal naar een watervallen iets zijn, waar je de mogelijkheid hebt om van watervallen te glijden en in regenwoud meertjes te zwemmen. We hebben er al erg veel zin in!!

Onze laatste dag in het wildlife habitat was trouwens erg leuk! De ochtend bestond uit de gewone normale ochtendroutines (schoonmaken van de verblijven, knuffelen van de dieren en het bereiden van het voer), in de middag zijn we met een van de zookeepers langs alle dieren gegaan om ze nog een keer een knuffel te geven en/of vast te houden. Hier hebben we natuurlijk HEEL VEEL foto’s van gemaakt :D

Ook hebben we een professionele koalafoto en een bewijs van deelname aan het programma meegekregen als bedankje, al was de foto van Karli nou niet echt een groot succes :P

Dit keer dus een kort reisverslag, maar wel een met veel foto’s. Veel kijkplezier!

Groetjes ons!

• 24 November 2012 - 13:26

Maria:

Hallo dames,

Prachtige foto''s. (Ik zou bijna jaloers zijn)
    Geniet nog van jullie vrije tijd. Het begint al aardig op te schieten.

Groetjes Maria

• 24 November 2012 - 20:14

Opa En Oma Kuipers:

Hoi, Karli en Serana,

Wat een prachtige foto"s weer.
    Jullie durven, met al die slangen en andere enge beesten.
    Voor jullie wel leuk zo te zien.
    Geniet nog maar even van de vrijheid!
    Het is al weer gauw einde reis.
    Karli bedankt voor de prachtige kaart.

Groetjes en tot ziens, Opa en Oma Kuipers.

• 24 November 2012 - 20:14

Opa En Oma Kuipers:

Hoi, Karli en Serana,

Wat een prachtige foto"s weer.
    Jullie durven, met al die slangen en andere enge beesten.
    Voor jullie wel leuk zo te zien.
    Geniet nog maar even van de vrijheid!
    Het is al weer gauw einde reis.
    Karli bedankt voor de prachtige kaart.

Groetjes en tot ziens, Opa en Oma Kuipers.